Politică Retur

Politica noastră de retur pentru pachetele de detailing auto achiziționate este următoarea:

  1. Dacă sunteți nemulțumit de serviciile noastre de detailing auto, vă rugăm să ne contactați în termen de 24 de ore de la finalizarea serviciilor pentru a ne informa despre problema dvs.
  2. Dacă problema poate fi remediată prin re-servicierea vehiculului dvs., vă vom oferi această opțiune. Vă rugăm să rețineți că re-servicierea va fi programată în funcție de disponibilitatea noastră și a dumneavoastră.
  3. Dacă nu sunteți mulțumit cu serviciile noastre de detailing auto, puteți solicita un rambursare în termen de 7 zile de la data achiziționării serviciilor. Vă rugăm să rețineți că costul oricăror servicii prestate în timpul perioadei de 7 zile nu vor fi rambursabile.
  4. Dacă sunteți nemulțumit de pachetul de detailing auto achiziționat și doriți să solicitați un rambursare, vă rugăm să ne contactați în termen de 7 zile de la data achiziționării. Vă vom oferi o rambursare completă pentru pachetul achiziționat, cu condiția ca vehiculul dvs. să nu fi fost supus niciunui serviciu de detailing auto în timpul acestei perioade de 7 zile.
  5. Vă rugăm să rețineți că costul oricăror reparații sau îmbunătățiri care ar putea fi necesare ca urmare a serviciilor noastre de detailing auto nu vor fi rambursabile.
  6. Dacă aveți întrebări suplimentare sau doriți să solicitați un retur, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact de pe site-ul nostru sau prin telefon. Vom face tot posibilul pentru a vă ajuta să rezolvăm orice problemă.
Sună pentru o programare